Els grans coneixem Egipte

La setmana passada ens vam adaptar als costums i arts de l’antic Egipte.
El primer que vam fer va estar crear el nostre objecte de poder per a què Horus ens donés la seva protecció, les pedres van quedar molt originals i tot seguit ens vàrem embarcar en una obra faraònica: la construcció d’una esfinx.
Tot i que els egipcis trigaven anys a fer una obra nosaltres només vàrem necessitar dos dies per a fer aquesta impressionant obra d’arquitectura. L’hem guardada i l’últim dia podreu gaudir de la seva imponent presència.

Dijous com sempre vam anar a la piscina per descansar i refrescar-nos merescudament després de dos dies d’intens treball i en tornar vam estar una estona jugant a la Wii!

L’últim dia de la setmana va ser increïble, caminant per les profunditats de la terra i fins i tot arrossegant-nos pel terra d’una cova on s’estava ben fresquet! I no només això, vam fer escalada en una paret de roca, una sortida només apte pels més valents i eixerides!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s