Comença el casal!

Al Gras i Soler comencem el casal d’estiu plens d’energia i amb ganes de passar-ho d’allò més bé! Els núvols han marxat i ens han deixat un dia esplèndid, amb sol però amb una temperatura agradable. 

Mireu que guapos i guapes estem, tots preparats per esmorzar!

(Penjarem les fotos quan totes les famílies signin si cedeixen o no els drets d’imatge. Fins llavors no podrem penjar-ne cap. Disculpeu les molèsties)

Recordeu que l’hora de sortida són les 14 h pels nens i nenes que no es queden a dinar. El menjador acaba a les 15.30 h i el casal de tarda a les 17 h. Tots els serveis es duen a terme a la mateixa escola. 

Recordeu de revisar les motxilles dels vostres fills i filles. Avui hem repartit les samarretes del casal i diverses notes informatives. La samarreta no cal portar-la cada dia, només els dijous per la piscina i els divendres per a les sortides.

Per qualsevol tema podeu trucar de 8 a 17 h a l’escola, al telèfon 93 371 59 70. El conserge us atendrà i ens passarà la trucada. També us podeu adreçar per correu electrònic a sblanco@fundesplai.org i us respondrem el més aviat possible.

Fins aviat!

One thought on “Comença el casal!”

  1. Hola, he vist que no penjareu cap foto fins que no es signi el consentiment per part de totes les famílies.
    Jo no tinc cap inonvenient en signar però no sè on s’ha de fer, si ens he de donar una paper o com es fa. No recordo haver-la signat. Gràcies!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s