Començem a descobrir BAGILLETA. Grup PETITS.

Benvolgudes famílies! El grup de Petits hem començat el casal amb moltes ganes. Hem començat la setmana rebent una carta del Joan, un casteller que s’ha perdut per les muntanyes del Pirineu. A la carta ens explicava que s’havia donat un cop al cap i no sabia on vivia. Ens ha demanat ajuda, perquè un Minairó l’hi ha robat la memòria. Aquesta setmana hem descobert que els Minairons són uns éssers fantàstics, molt petits que viuen al bosc i s’amaguen en molts indrets. Tots tindrem els ulls ben oberts per si veiem al Minairó voltar per l’escola. Per ajudar al Joan a tornar a casa seva, haurem de fer un recorregut per BAGILLETA ( Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona).

Per començar aquest viatge, cada grup ha fet la seva pròpia bandera. El grup de Petits ens hem convertit en 2 grups: Per una banda som: La Petita Família i l’altre grup, Els xispitas.

Durant aquesta setmana ens estem coneixent tots una mica, fent molts jocs i descobrint nous parcs, com el parc de la Pegaso, on molts hem pogut experimentar per primer cop les sensacions de llençar-se per la tirolina.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s