1……2…..3……. VALENTSSS!!!! AAAUUUU AAUUUU AAAUUUU!!!!!
Aquesta setmana hem hagut de dir fins a un altre estiu al nostre company i super valent David, pero seguirem deixant cartes per quan tornis l’any que ve amb nosaltres.
Els valents i valentes durant la tercera setmana del casal, han i hem decidit treballar l’esperit critic i el raonament personal, un aspecte que entre l’equip de super valents, pensem que es molt important tant per ells i elles, com per nosaltres a l’hora de poder deixar a la tribu parlar entre ells per solucionar tots els dubtes i malentesos que sorgeixent durant el dia a l’hora de realitxar tasques, activitats i jocs.
Hem dedicat tambe aquesta setmana a crear dos de les coses mes important que tenim: El DECÀLEC i el nostre ESCUT!!!. Ha sigut la tribu qui ha decidit crear 12 acords que farien entre tots i totes, fins el ultim dia d’estiu al casal. En la nostre bandera hem pensat fer els nostres propis escuts amb el qual podem accedir a la tribu dels valents i ens identifica com a membres.
El passat dijous vem anar al CaixaForum, on vem poguer veure una obra de teatre i apendre una mica mes sobre els antics musicals, que ara, son reconegudes i interpretades per tot el mon. Han pogut apendre que no s’ha de tenir por a l’hora de afrentar-te als problemes de la vida quotidiana amb la força de les bones paraules i estan cada cop mes units per ajudar-se l’un/una a l’altre.
Poc a poc i amb bona lletra, ens anem fent grans i podem solucionar les coses amb paraules. Molt bona feina aquesta setmana valents i valentes!!!!!!
1……2…..3……. VALENTSSS!!!! AAAUUUU AAUUUU AAAUUUU!!!!!