Hola famílies!
Ja s’ha acabat la primera setmana i ha sigut súper emocionant!
Dimarts vam trobar una carta perduda de la Jane Fox, una aventurera que recorre el món amb el seu avió. Però se li havia espatllat l’avió a una illa i havíem de tornar-li les peces per poder continuar el viatge.
Dimecres vam aconseguir esbrinar que la illa on estava era molt gran… I molt lluny! Estava a Australia! Així que amb la seva ajuda vam descobrir una mica més sobre Australia i vam fer un monument molt famós que hi ha a Sydney… Diuen que és una òpera. Us sona?
Dijous vam anar a la piscina a refrescar-nos… Ha sigut una setmana de mooooolta calor!
A més a més vam descobrir que a Australia hi ha molts animals marins com dofins, tortugues, taurons… I divendres, quan vam anar al CRAM d’excursió vam aprendre molt sobre ells. Vam aprendre fins i tot a rescatar una tortuga en perill. Sí mai en veieu una, recordeu trucar al 112!
Ara que la Jane pot tornar a viatjar, ja veurem on anirà la propera setmana… Segur que ens ho passarem molt i molt bé!






