Bon dia famílies! Aquesta setmana ha estat plena de mil emocions lligades a la nostra aventura i a algunes sorpreses.
Que coneixeu d’Amèrica? La Pepa Colomer ens ha encoratjat a aprendre més sobre el continent a través d’un Kahoot ben divertit i un mapa interactiu. Ara ja ningú més pot dir que Amèrica és només els Estats Units, oi?
L’emoció va arribar Dimarts, tancats fora de la classe i la classe a un cadenat que no podíem obrir. Alguns amb una miqueta de por i altres molt emocionats vam aconseguir pistes deixades tant per la Pepa com per un tal Mr. Trumpet (àlies Hacker). Una dient que l’ajudéssim i l’altre que volia destruir el món! Gràcies a un fort treball en equip vam aconseguir obrir la porta i recuperar el nostre espai però alguns Hackers juren que van veure a algú sortir de la classe, ay!
És així com vam decidir fer-nos passar per amics i amigues d’aquest personatge misteriós i així entendre que volia fer amb el món. I s’ho va creure! Dimecres vam rebre una carta i un joc per entendre les desigualtats en el continent Americà on deia “aquest és el món en què jo crec”. Per això els Hackers vam decidir donar-li la volta a la història i proposar petites solucions a aquestes grans injustícies.
I amb aquestes emocions i reflexions ens quedem fins a la setmana que ve! Ah! Que no se’ns oblidi que bé ens ho vam passar a la piscina i al Cosmo Caixa, on vam crear i deixar volar la nostra imaginació!
Fins a la setmana que ve famílies Hackers! 🙂