La segona setmana va portar noves incorporacions als ‘Miró ,miró un cuadro’ fent més gran el nostre grup. Després d’introduir els nouvinguts a les dinàmiques del casal, la Jacqueline es va posar en contacte amb nosaltres novament, però aquest cop tenia una proposta diferent. Lluny de les obres d’art més clàssiques volia quelcom més dinàmic i original, i ens va encarregar que féssim un LIPDUB, barrejant així disciplines com la música, la dansa i el cinema.
Els primers dies el grup de grans vam dedicar el nostre temps a planificar el gran projecte. Triar la cançó, preparar coreografies, decidir el recorregut… Hem treballat de valent!
Amb tot preparat per començar el rodatge va arribar el dia de piscina, que per nosaltres ara serà els dimecres, on vam jugar i desconnectar una mica, però molt motivats per el que ens esperava a l’endemà!
Música, disfresses, balls, curses, dominós gegants… el rodatge del Lipbdub va ser molt divertit i esperem poder mostrar-vos-ho pròximament. Vins llavors, aquí teniu algunes petites mostres.
Per acabar la setmana va arribar el dia d’excursió, i els grans vam visitar el Museu de les Il·lusions a Barcelona. Gossos gegants, Darth Vader i les il·lusions òptiques més sorprenents ens esperaven allà, i cadascú amb les seves càmeres va immortalitzar les més divertides.